(✿◠‿◠) Fareiyka Hasan (◕‿◕✿)


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS Facebook TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Memey Credits

something

Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin.
Header by Fareiyka Hasan
Edited by Fareiyka Hasan

Tolonglah. .
Aku rasa tenang bila kau tak ada
dekat dengan aku. .

Aku rasa terseksa bila kau dekat dengan aku. .
Aku dah penat melayan kerenah kau
yang macam budak-budak
walaupun umur kau tak macam budak-budak

TOLONGLAH
sekali saja. .
berhenti mengkritik diri aku
aku bukanlah MALAIKAT atau RASUL atau NABI
yang memiliki sifat MAKSUM

aku adalah aku. .
seorang insan biasa yang normal
yang dilahirkan oleh hamba Allah yang normal. .

One more time. .
I AM NOT A PERFECT PERSON

Sedih sangat bila diri diperlakukan demikian. .
Aku teringin nak lakukan benda yang lebih teruk pada kau. .
cuma, aku masih waras serta mampu berfikir. .
aku hormat sebagai seorang yang
lebih tua dari aku.. 

Jadi, tolong tinggalkan aku sendirian
tak perlulah kau menghiraukan aku buat
masa ini. .

TERIMA KASIH



2 comment[s] | back to top

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE