(✿◠‿◠) Fareiyka Hasan (◕‿◕✿)


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS Facebook TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Memey Credits

something

Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin.
Header by Fareiyka Hasan
Edited by Fareiyka Hasan
Hari ni, Eiyka tergerak hati
untu update tentang wasiat seorang
lelaki yang hebat pada zaman nya. .
Iskandar Zulkarnain. .

Wasiat beliau berbunyi :
Jika aku mati nanti, tolong tebukkan lubang di kanan dan kiri kerandaku dan keluarkan tangan ku melalui lubang tersebut. . Supaya rakyat aku tahu, bahawa aku ialah pemerintah kerjaan dari timur ke barat. . hampir seluruh dunia telah aku kuasai. . Tetapi,, apabila aku mati, tiada satu perkara dunia pun yang aku genggam. .
Sekadar untuk renungan bersama 

0 comment[s] | back to top

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE