(✿◠‿◠) Fareiyka Hasan (◕‿◕✿)


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS Facebook TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Memey Credits

something

Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin.
Header by Fareiyka Hasan
Edited by Fareiyka Hasan



LEMBU: Hai anjing, apa habaq? 
Macam ada yg tak kena je?

ANJING: Aku tengah tension nih.
Mau je aku gigit manusia tadi.

LEMBU : Eh? kenapa?
 
ANJING: Aku lalu tepi 2 orang manusia 
lelaki dan perempuan yang sedang berkepit. 
Tetiba si lelaki terperanjat dan terus melompat dan berkata 
"Hoi anjing, pergi jauh-jauh, najis!".

LEMBU: Ya, lah. Ko kan haram. 
Najis tahap berat bagi manusia. Biasalah tu.

ANJING: Kalau aku najis sekali pon,
kalau dia tersentuh aku, boleh disamak.
Yang dia sentuh dan raba-raba awek dia tu apa? 
Boleh ke nak samak dosa?

LEMBU: Betul tu. Memegang wanita yg bukan mahramnya 
tanpa ikatan yg sah,
lebih dahsyat kenajisannya daripada memegang ko anjing, 
malah tak boleh suci sekalipun disamak.

ANJING: Wah.. ayat ko memang power la...
manusia kena ubah pepatah "Pandai macam LEMBU"

Labels: , , , ,


6 comment[s] | back to top

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE