(✿◠‿◠) Fareiyka Hasan (◕‿◕✿)


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS Facebook TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Memey Credits

something

Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin.
Header by Fareiyka Hasan
Edited by Fareiyka Hasan
Aku Fibre gilewr hari niey. .
Tak tawu larr kenape..
Tapi, hati aku rase macam tak tenang..
Sama ade perasaan aku je ker
atau
memang ade sesuatu yang tak kena
dengan family aku. .


Aku harap family aku akan
jadi macam dulu balik. .
Lagipon,,
Parents aku pon da mula berdamai balik. .
Da tak jadi mao failkan perceraian. .
Naseb baek. .
Actually, hal niey only parents aku & aku jer yg tawu. .
Adik-adik aku langsung tak tawu. .
Besides, aku taknak dorang tawu pon. .

Aku ingat lae time aku darjah 6,
parents aku hampir bercerai jugak. .
disebabkan seorang BETINA yang jelez
dengan kebahagiaan family aku. .
Disebabkan BETINA tue jugax,
parents aku bermasam muka sekali lagi
tyme aku dalam tingkatan 3. .
 
p/s: weyh BETINA !! ape pon yang koe buad skarang, takkan mempengaruhi mak aku dah taw. .
sudah2 ler tue. . koe tak penat ker buad citer yg bukan2 ??
Perangai da la burok cam berok,, ade hati mao ngorat bapak aku ??
Taktik koe tue da basi taw !! Aku da bosan da dgan taktik lapok koe. .

BETINA : aku, abah aku, mak aku n nenek aku doakan koe berubah la. . emoge Allah bukak pintu hati koe untuk berubah & carik je lah jantan laen tuk dibuad suami. .
semoge koe bahagia. .

Labels:


0 comment[s] | back to top

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE