(✿◠‿◠) Fareiyka Hasan (◕‿◕✿)


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS Facebook TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Memey Credits

something

Template by Aqila Farah Zulkifli . Basecode by Yasmin.
Header by Fareiyka Hasan
Edited by Fareiyka Hasan
salam perkenalan..hehe aku baru nak start ber'blogging' nie..actually dulu aku dah pernah buat blog dah.. tapi sudah lama ditinggalkan plusplus aku tak ingat langsung nama, url dan password blog aku tu.. Sekarang nie aku dah banyak lupa cam mane nak hias2 blog..nak add widget.. So, aku ponn minta lah member aku untuk decorate a little bit for my blog..Thanks Mieya Atiera ! Hope korang sudi mengajar plusplus berkongsi ilmu dengan aku,okay? :) aku kan budak baru belajar..hehe


biodata aku


Full name : Nur Fatin Atieka
Date of Birth : 10 Mac 1994
stay : Petaling Jaya, Selangor
Nickname : ieka, fatin, along, mak long (anak buah. *bajet ada anak buah. HAHA)
Married : belum pulak. aku single but not available babe.
Zodiac : Pisces kot. tak ambik tahu pun pasal zodiak ni.
Foot size : perlu ke korang tahu? nak belikan aku kasut ek? HAHA.
Weight : latest aku tak timbanglah mana tahu dah naik sikit ke kan?
Height : aku lebih tinggi dari adik aku. So, aku taktahu berapa sebenarnya tinggi aku.
Having a relationship? for many times? : kejap aku kira. okay fine aku tak ingat. HAHA
My Room Condition : sekarang aku bukan berada di dalam bilik tapi ruang tamu. bilik aku biasa-biasa je kecik tapi comel.


thats all i can write for you all peeps..but i promise to write an interesting story of my life..hehehe. ;)

Labels:


0 comment[s] | back to top

| MY SWEET FUTURE